Tiffany & Co (NYSE: TIF) відзвітувала про несподіване зниження зіставних продажів в першому кварталі, котрі підкреслють проблеми ювелірної компанії, пов’язані зі слабким попитом на домашньому ринку і зміцненням долара, що вдарив по видатках туристів. Зіставні продажі в Північній і Південній Америках, на які припадає майже половина загальної виручки Tiffany, впали на 4% в першому кварталі, що завершився 30 квітня, в той час як аналітики, опитані Consensus Metrix, чекали зниження на 0,5%. Світові продажі в магазинах, відкритих більше року, опустилися на 3%, знизившись шостий квартал поспіль, в той час як аналітики чекали підйому на 1,1%. Компанія також зв’язала зниження зіставних продажів зі скороченням числа китайських туристів, які відвідують Гонконг і Японію.
Прибуток за винятком податкової пільги в 2 центи на акцію склав 72 центи, перевищивши усереднений прогноз аналітиків, опитаних Рейтер, на рівні 70 центів на акцію. Чисті продажі в першому кварталі трохи виросли – до 899,6 млн. дол., але не дотягли до усередненого прогнозу аналітиків в 913,71 млн. дол.
Відразу після виходу звітності котирування акцій c гепом впали на 8%, до позначки 84,27 дол., а потім відкотилися трохи вгору. Закріплення ціни нижче позначки 85 дол. дасть можливість придивитися до відкриття середньострокових «коротких» позицій.
Вхід шорт: 84,95 дол.
Тейк-профіт 1: 84,3 дол.
Тейк-профіт 2: 82 дол.
Стоп-лосс: 85,3 дол.