Британсько-нідерландська компанія «Unilever» (NYSE: UN) у четвер (06.04.2017 року) анонсувала багатомільярдну програму винагороди своїх акціонерів в рамках перегляду стратегії, що було спровоковано пропозицією компанії «Kraft Heinz» про придбання виробника мила Dove та супів Knorr. «Unilever» має намір довести, що здатна приносити високий дохід в якості незалежної компанії. В рамках реструктуризації, спровокованої відмовою від пропозиції «Kraft Heinz» про $ 143-мільярдне злиття, «Unilever» має намір прискорити скорочення витрат, продати свій бізнес з виробництва маргарину, в тому числі бренди Flora і Stork, продажі яких знижуються, а також переглянути подвійну англо-голландскую структуру управління. Компанія також виділить 5 млрд євро (5,3 млрд. дол. США) на зворотний викуп акцій і підвищить дивіденди на 12% в поточному 2017 році.
У компанії назвали ситуацію з пропозицією Kraft «переломним моментом», який змусив її провести переоцінку бізнесу, в той час, коли галузь фасованих товарів переживає уповільнення зростання і посилення конкуренції. Раніше, в лютому поточного року, «Kraft Heinz» зробила «Unilever» несподівану пропозицію створити світового гіганта ринку споживчих товарів, однак та відкинула його. Після чого в «Kraft Heinz» відкликали пропозицію, оскільки порахували, що тепер їм буде складно домовитися про угоду після того, як її деталі так швидко набули розголосу. Деякі аналітики раніше говорили, що «Unilever» може розділитися на дві компанії в рамках радикального перегляду стратегії, але її керівництво сказало, що нинішня стратегія працює, хоч і потребує прискорення.
Раніше компанія давала прогноз, що обсяг зекономлених коштів за період з 2017 по 2019 рік складе 4 млрд. євро, але тепер підвищила показник до 6 млрд. Євро. Також слід зазначити, що в поточному році компанія хоче провести зворотний викуп акцій на суму 5 млрд. євро, що стане першим викупом з 2008 року. Заява про викуп акцій компанією також є позитивним сигналом для інвесторів, так, як вказує на те, що компанія вірить в перспективи свого бізнесу.
Компанія залишила без змін свій цільовий рівень зростання продажів в 2017 році на 3-5% завдяки інвестиціям в бренди і маркетинг на суму близько 30 млрд. євро за період до 2020 року. Також в «Unilever» прогнозують, що маржа прибутку в поточному році має зрости, як мінімум, на 80 базисних пунктів.
Технічно акції даної компанії знаходяться в висхідному локальному тренді, рівнем підтримки виступає позначка 49,9 дол., а найближчий локальний опір знаходиться в районі позначки 50,9 дол. З огляду на позитивні фундаментальні новини і поточну технічну картину, трейдерам можна придивитися до відкриття спекулятивних довгих позицій .
Вхід лонг: діапазон 40,9-50,1 дол.
Тейк-профіт: 50,9 дол.
Стоп-лосс: 49,75 дол.