Показники компанії в січні-березні сильно розчарували інвесторів і аналітиків, які очікували від неї більш високих результатів. Виручка Snapchat (NYSE: SNAP) за минулий період склала $ 149,6 млн проти прогнозних $ 159 млн. Проте, в порівнянні з першим кварталом минулого року вона опинилася на 286% вище.
Чистий збиток компанії склав $ 2,3 млрд через виплати бонусів за підсумками минулого IPO. Приріст щоденної користувальницької бази виявився найменшим за кілька років – з кінця минулого року вона збільшилася лише на 5%, до 166 млн осіб (проти 14% зростання в I кварталі 2016- го і 12,7% в 2015-м). За минулий рік денна аудиторія виросла лише на 36%, хоча за підсумками січня-березня 2016 року цей показник зростав на 52%.
Програмний продукт стикається з потужною конкуренцією з боку купленого соцмережею Facebook сервісу Instagram. Його нова функція Instagram Stories, що дозволяє ділитися з друзями моментами особистого життя і є основним конкурентом Snapchat, недавно обігнала месенджер за кількістю щоденних користувачів і досягла позначки в 200 млн. Один із засновників месенджера і його генеральний директор Еван Шпігель під час конференц-дзвінка за підсумками звітності котра вийшла був небагатослівний і, як передає онлайн-видання TechCrunch, виглядав досить похмуро. Він заявив, що компанія протягом минулого кварталу основні зусилля спрямувала на усунення помилок і доопрацювання додатка для системи Android. «Продуктивність, якість і автоматизація», – так окреслив він три основних фронту робіт Snapchat в січні-березні.
На питання про те, чому так різко сповільнилося зростання клієнтської бази, Шпігель відповів, що не вірить в тактику вибухового зростання, коли додатки всілякими повідомленнями привертають до себе увагу користувачів, щоб ті проводили в них більше часу. Навпаки, зростання Snapchat сприятимуть «творчі дії» і «видалення перешкод для творчого процесу». Тому чим простіше буде додаток, тим чаштіше люди будуть ним користуватися, сказав Шпігель. Також глава компанії зазначив, що проблеми з доступом до інтернету в «менш розвинених» країнах є гальмуючим фактором для зростання месенджера.
Відразу після виходу звітності котирування акцій Snapchat впали на 24%, до позначки $ 17. Капіталізація компанії впала на $ 6,2 млрд, до трохи більше $ 20 млрд. З моменту IPO паперу Snapchat втратили в ціні 26,5%.
З огляду на негативну динаміку акцій компанії від моменту IPO викликану негативними фундаментальними факторами рекомендуємо придивлятися до відкриття короткострокових коротких позицій в рамках визначеного на графіку цінового коридору $ 17- $ 18,5.